Follower

ITS ME! =)

Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, May 22, 2010

CERITA SERAM DAN LAWAK..

         
             Ini bukan cerita kedai kopi.. ini cerita TIDAK benar... JENG JENG JENG..
              

     anda mau BACE cerite ni?? ok... jom bace.. 

ade sorang budak yg aku kenal dia p CAMPING kat dalam utan.. takotnyer.. pastu malamnyer cikgu dia suruh kumpulan dye masok utan... mencabar.. nasib baek bukan mendaki gunung.. haha..
bile dye ngan kumpulan dye masok jer dalam utan... macam2 bunyik kedengaran... seramnyer!

tapi dye ngan kumpulan dye buat biase jer.. dan teruskan perjalanan... makin jauh diaorang masok dalam.. makin banyak bunyik bunyik yg diaorang dengar... tetibe jer.. sampai satu kawasan.. dye berhenti dan toleh ke belakang.... dye takot .. tapi ape yg dye leh buat?? nak patah balek? tak mungkin... mane boleh.. dah jauh la... sesat kang lagi susah... dye meneruskan perjalanan.. pastu dye ngan kumpulan dye perasan yg cikgu dye ilang..

ape lagi menjerit la!... lari lingtang pukang... pastu yg dye ni nampak h***u.. ntah aku pon tak tau betol ke tidak... dye jatuh pastu terseliuh... wow.. saat saat genting camni boleh terseliuh lak?.. sungguh menakutkan...
kalau aku dh cabut lari dh... kite tengok ape yg seterusnyer..

dye pon panik... rase cam nk pengsan pon ade katenyer... wahh ape lagi dye pejam mate pastu biaw je h***u tu nk buat ape.. hahaha.. mesti lawak campur seram... lepas kejadian tu.. cikgu diaorang pon sampai... pastu cikgu diaorang suruh rehat sekejap.. sebelom subuh... 


ehem.. cume tambahan jer.. mungkin kalau korang mesti panik kan?? lagi lagi budak pompuan yg suke menjerit..  "ahhhh tolong!!" geramnyer..  kalau aku pon panik.. ntah ntah teros pengsan agaknya.. tapi aku harap aku tak akan jumpe bende bende camtu yehh... INSYAALLAH

JANGAN LUPE AMINKAN... SUPAYE AKU TAK JUMPE... SEE YOU!! BYE BYE DAN ASSALAMUALAIKUM!!

kite akan berjumpe di post aku yg baru nanti..!! 

                                                                              ABES!



       

No comments: