Follower

ITS ME! =)

Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, May 23, 2010

DONUT OH DONUT

Cite ni aku nk kate aper ekk?? tapi kite boleh cakap lawak laaa...  =)

aku p sekolah... beli donut... lepastu aku letak dalam meja.. ingatkan nk makan rehat nanti... tapi.. aku tak sempat.. dan aku terlupa... mase balik pon aku masih terlupa...

bile aku sampai rumah.. aku rase ade yg aku terlupa... tapi aku tak tau ape yg aku terlupe...
aku pon p lah sekolah agama... mase rehat aku ternampak kawan aku makan donut... hmmm donut?
ahhhhhh!!! aku terlupe donut coklat aku!!!!!!!!!!!!

nampak nyer melepaslah aku.... tapi betol donut tu aku takde pon gigit sikit ker...
pepagi lagi aku dh sampai sekolah... aku tengok jer donut aku kan... dh kene gigit...
aku tak tau sape yg gigit.. dh lah makan coklatnyer jer.. makan je lah semua.. sapelah yg curik donut aku tuh...

pelik gilerr....

aku tak mau lagi beli donut...
nnti kang kene curik agi...
kk jumpe laen kali yerrr!!
bye bye!


No comments: