Follower

ITS ME! =)

Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, January 11, 2011

KUCING OH KUCING

Salam semue..

tadi.. aku ternampak sekor tikus..

tikus besa!
=)

aku bernasib malang sebab tak membela seekor kucing..
kalau tak boleh suruh kucing aq tangkap..

tapi masalahnye..
kalau aku ade kucing pun..
boleh ke kucing zaman sekarang ni tangkap tikus..??

kucing kucing yang liar pun tak mau makan..
lagi kucing yang dah lame kite bela..

kucing pun pandai cerewet..
huhuhu..

kucing kucing zaman sekarang mungkin boleh tangkap tikus..
tapi kucing tu bunuh je..
kucing pun tak nak makan tikus..

mungkin..
kotor katenye.. =P

hehehehe..

boleh jadi jugak kan..
mane la tau.. kucing zaman sekarang bersih.. berkilat ..

anda pernah melihat anjing tangkap tikus??
huhu...

aku tak penah..
tapi.. kat taman aku ni banyak gile anjing..
tah mane datang nye pon aku tak tau..

misteri anjing..
huhuhu~

um..
okla.. tu je yang ade dalam otak aku..

enjoy the next entry!



2 comments:

Diba Chan said...

yay~ dah jadik mangsaaaa

sejuk said...

ad jgk org mcm ni dlm dunia..
plik plik..

=D