Follower

ITS ME! =)

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, January 10, 2011

SELAMAT MENJAWAB UPSR TAHUN 2011!

salam semue..

ermm..
kepade semue murid tahun enam..
belajarlah bersungguh sungguh ye.. ( aku pun same )

first ..
kite perlu berusaha bersungguh sungguh..

kemudian barulah kite berdoa kepada Allah..

jangan asyik nak pikir main je..
hari minggu pun macam tak terase je kalau korang darjah enam..

kadang kadang..
sabtu ahad pun ade tusyen lah .. apelah..

aku tau..
bile tahun nak ambik UPSR ni memang memenatkan sikit.. tapi.. takpelah setahun je kan.. bukannye lame sangat pun...

dengan sekolah paginye ..
sekolah agama lagi..

rase nak pecah kepale otak pikir pasal tu..

tapi.. bile dah abes UPSR.. fulamakk!!

minda dah kosong..
dah pulih.. dah tak terbakar lagi..
dah takpayah pikir ape ape lagi dah..

but.. bile kite dah stat cuti..
rase sekejap je dah naik sekolah balek..
sedey gile ah..

kerje sekolah pon banyak..
wuaaa!!

penat sesangat.. rase tak larat la pulak...
sedey pun ade...

semuenye lah!!
geram, sedey , marah dan macam macam lagi tau!!

wish me good luck this year..
amin..





No comments: